VIRTUAL CS:GO PRO TEAM
WYBÓR ORGANIZACJI, LOSOWANIE ZAWODNIKÓW, BUDŻETY
* Na początku każdej edycji uczestniczy wybierają organizację esportową jaką chcą reprezentować.
* Organizacja ta musi być prawdziwa (nie może to być wymyślona organizacja, czy mix).
* Następnie do każdej z organizacji zostają wylosowani zawodnicy z zakładki "Zawodnicy".
* Organizacja po wylosowaniu zawodników zostaje przypisana do regionu, który będzie reprezentować w turniejach.
* Następnie w zależności od sumy OVR zawodników są przyznawane budżety (im większy OVR tym mniejszy budżet).
REGIONY, ZGRANIE
* Region jest ustalany na podstawie tego z którego regionu jest największa liczba zawodników (jeśli jest po 2 zawodników w regionie, jest on losowany).
* W zabawie są 3 regiony: EU (kraje Europy i CIS), NA (kraje Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki), APAC (kraje Azji i Pacyfiku).
* Jeśli będzie odpowiednia liczba osób biorących udział w zabawie to region będzie miał wpływ na to w jakich kwalifikacjach będzie grać dana organizacja.
* Dla każdego z regionów będą również osobne turnieje.
* Zgranie to dodatkowe punkty, które można zdobyć za posiadanie 3 zawodników z danej kategorii.
* 5% do sumy OVR za posiadanie 3 zawodników z tego samego regionu.
* 10% do sumy OVR za posiadanie 3 zawodników z tego samego kontynentu (Europa i CIS osobno).
* 15% do sumy OVR za posiadanie 3 zawodników z tego samego kraju.
SPONSORZY I BONUSY
* Przy wyborze organizacji osoby podają również głównego sponsora i dodatkowego sponsora z zakładki "Sponsorzy" który będzie wspierał ich organizację.
* Sponsorzy dają dodatkowe pieniądze do budżetu, większe nagrody pieniężne za turnieje, zwiększają OVR zawodników czy zgranie itp.
SUMA PUNKTÓW I SZANSE NA ZWYCIĘSTWO DANEJ DRUŻYNY W MECZU
* Łączna suma punktów organizacji to suma punktów OVR i zgrania.
* Punkty te określają szanse organizacji na zwycięstwo w meczu.
* Szanse to suma punktów podniesiona do potęgi 1,33.
* Szanse dwóch drużyn są sumowane i na ich podstawie zwycięzca meczu jest losowany za pomocą RANDOM.ORG.
TRANSFERY, WYMIANY
* W trakcie sezonu co 2 tygodnie przez 2 dni będzie otwarte okno transferowe.
* W trakcie jego trwania organizacje będą mogły wykupić zawodników z zakładki "Rynek Transferowy" albo wymienić zawodników.
* Gdy zakupiony zostanie zawodnik z rynku transferowego zostaje on przesiony do składu za gracza odchodzącego ze składu.
* Zawodnik odchodzący zostaje przeniesiony na rynek według cennika, ale pieniądze za jego wykupienie przez inną organizację wędrują do poprzedniego właściciela.
* Pieniądze za zakup zawodników znajdujących się na rynku na początku sezonu nie wędrują do nikogo (chyba, że zawodnik został ponownie wystawiony na rynek przez inną organizację.
* Podczas każdego okna organizacja może wystawić 2 zawodników na wymianę.
* Zawodnicy ci trafiają na rynek (właściciel nie otrzymuje za nich pieniędzy).
* Nowi zawodnicy są losowani z pozostałych zawodników znajdujących się w zakładce "Zawodnicy".
* Co oznacza, że wymiana może okazać się korzystna, ale można też otrzymać zawodników gorszych.
TURNIEJE DO 1. OKNA TRANSFEROWEGO
* Organizacje nie będą otrzymywały zaproszeń do turniejów odbywających się przed 1. oknem transferowym.
* Wszystkie organizacje będą musiały dostać się do głównej fazy turnieju poprzez kwalifikacje.
ZAWODNICY Z DOPISKIEM "TOP"
* Są to specjalne wersje zawodników dostępnych do kupienia na rynku transferowym.
* Są to gracze, którzy według statystyk HLTV osiągnęli najlepsze wyniki w minionym tygodniu.
* Aby gracz otrzymał dopisek "TOP" musi znaleźć się w TOP 3 graczy w przynajmniej 3 kategoriach.
* Gracz taki ma o 5% większy OVR niż normalnie, a kosztuje 25% więcej.